Politica de confidențialitate

HD OMNICONSULTING SRL cu sediul in București, Bd. Gheorghe Șincai, nr. 14, bl. 11, sc. B, et. 6 ap. 52, sector 4, cod de Înregistrare fiscală 42300321, nr. registrul comerțului J40/2523/2020  având contul nr. RO83INGB0000999910139215, deschis la ING BANK București, reprezentată prin Ioan Nistor, în calitate de ADMINISTRATOR.

 

Vă asigurăm că :

Vom face ceea ce depinde de noi să vă protejăm datele personale.  Folosirea transparentă a datelor este importantă și vă vom explica ce date culegem și de ce, încât să puteți decide ce se întâmplă cu datele dumneavoastră. 

Conținut  

  1. Ce date cu caracter personal prelucrăm?  
  2. Cum culegem datele dumneavoastră personale? 
  3. Care sunt scopurile și temeiurile culegerii și prelucrării datelor cu caracter personal?
    1. Pentru a vă răspunde la mesaje trimise prin formularul de contact și formularul de reclamații și sesizări
    3.2. Pentru a vă răspunde la un mesaj adresat direct unui coach prin formularul de contact personal pe descrierea coachului:
    3.3. Să procesăm comenzi făcute de către dumneavoastră prin magazinul nostru:
    3.4. Să vă prestăm serviciile și să vă trimitem materialul digital/fizic inclus în pachetul plătit de către dumneavoastră
    3.5. Pentru crearea unui cont
    3.6. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre
    3.7. Pentru marketing
    3.8. Pentru apărarea intereselor noastre legitime
  4. Cât timp stocăm datele dumneavoastră? 
  5. Cine are acces la datele dumneavoastră cu caracter personal? 
  6. Care sunt drepturile dumneavoastră de protecție a datelor cu caracter personal? 
  7. Cookies
    1. Introducere
    7.2. Ce sunt cookie-urile?
    7.3. Pentru ce scopuri sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet
    7.4. Care este durata de viață a cookie-urilor?
    7.5. Ce sunt cookie-urile plasate de terți?
    7.6. Ce cookie-uri sunt folosite prin intermediul acestei pagini de internet
    7.7. Ce tip de informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor?
    7.8. Particularizarea setările browserului în ceea ce privește cookie-urile
    7.9. Cum pot fi oprite cookie-urile?
  8. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate 
  9. Litigii 
  10. Cum să ne contactați? 
  11. Cum să contactați autoritatea corespunzătoare? 
  12. Ce date cu caracter personal prelucrăm?

Datele colectate sunt în general furnizate de către dumneavăstră și astfel  aveți control asupra datelor oferite. Ne furnizați date precum adresa de email, numele, prenumele, data nașterii, adresa poștala, etc., pentru diferite scopuri cum sunt formulare de contact, reclamații și sesizări, comenzi de produse, etc. 

Culegem și date în mod automat prin cookie-uri. 

  1. Cum culegem datele dumneavoastră personale?

Prin formulare pe site-ul nostru precum și din fișiere de cookie-uri. 

  1. Care sunt scopurile și temeiurile culegerii și prelucrării datelor cu caracter personal?

Vom utiliza datele dumneavoastră personale în următoarele scopuri: 

3.1. Pentru a vă răspunde la mesaje trimise prin formularul de contact și formularul de reclamații și sesizări:

  • nume (obligatoriu); 
  • email(obligatoriu); 
  • numărul de telefon (opțional).

3.2. Să procesăm comenzi făcute de către dumneavoastră prin magazinul nostru:(pentru a emite factura)

  • Prenume; 
  • Nume;
  • Numele companie(opțional); 
  • Data nașterii (opțional)
  • Adresa poștală și de facturare(țară, stradă,oraș, stat/județ, cod poștal); 
  • Telefon (pentru orice eventuală problemă despre care trebuie să vă contactăm și pentru a da curierului numărul dumneavoastră de telefon să vă poată contacta când aduce coletul);
  • Adresa email (ca să vă putem confirma plata); 
  • Adresa IP de unde s-a făcut comanda (este stocată automat de către sistem când faceți o comandă și ne ajută în cazuri de fraudă). 

3.3.POLITICA DE LIVRARE–vă prestăm serviciile și să vă trimitem materialul digital/fizic/online inclus în pachetul plătit de către dumneavoastră

  • Nume; 
  • Prenume; 
  • Număr de telefon; 
  • Adresa poștală (țară, stradă, oraș, stat/județ, cod poștal); 
  • Adresa email (să putem să vă confirmăm înscrierea în program și ca să puteți primi emailurile incluse în pachetul achitat de dumneavoastră).Materialele solicitate de dumneavoastră. Le trimitem prin email/online sau daca este cazul printr-o firma de curierat.

 

Categoria Citiri (individuale, ciclu, etc) se vor livra la data programata de client in timpul unei sesiuni online zoom. Prestatorul va pune la dispozitia clientului sesiunea inregistrata, daca beneficiarul isi doreste ca sesiunea sa fie inregistrata. Inregistrarea va fi pusa la dispozitia Beneficiarului in maxim 48h.

Categoria Coaching: se va livra  in intervalul stabilit de comun acord intre beneficiar si prestator conform orarului stabilit in timpul a sase sesiuni online pe zoom cu durata de 1h  . Prestatorul va pune la dispozitia clientului sesiunea inregistrata, daca beneficiarul isi doreste ca sesiunea sa fie inregistrata. Inregistrarea fiecarei sesiuni va fi pusa la dispozitia Beneficiarului in maxim 48h de la incheiere intalnirii.

Analiza Business : se va livra  in intervalul stabilit de comun acord intre beneficiar si prestator conform orarului stabilit. Analiza necesita o serie de intalniri fizice sau online. Prestatorul va pune la dispozitia Beneficiarului un raport scris in format pdf cu recomadari in urma analizei. Raportul va fi intocmit si livrat pana la finalizarea contractului.  Aici nu vom folosi calendarul nu isi are sensul . 

Categoria cursuri: Se vor livra ca sesiuni individuale online pe zoom sau fizic in functie de natura cursului asa cum sunt ele descrise pe site. 

Cartea va rog sa nu o  puneti inca in magazin ci sa o lasati asa cum este. 

 

3.4. Pentru crearea unui cont: contul folosește un nume de utilizator generat de calculator folosind numele și prenumele dumneavoastră sau adresa dumneavoastră de email.  În cont sunt stocate toate date pe care le-ați introdus când ați făcut plata comenzii ca să puteți verifica oricând comanda depusă precum și anula o comandă. 

3.5.Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre: putem folosi datele furnizate de către dumneavoastră ca să îmbunătățim experiența dumneavoastră și a altor clienți. Pentru acesta,  procesăm mesaje trimise prin diferite formulare de contact și prin formularul de reclamații și sesizări. Vă putem trimite și vă putem ruga să completați chestionare de satisfacție după ce ați depus o comandă sau după ce ați ajuns la sfârșitul unui pachet/unor pachete de program cumpărate din magazinul nostru. Acestea pot să fie trimise în mod direct de la noi sau cu ajutorul unor parteneri ai noștri.

3.6. Pentru marketing: cu permisiunea dumneavoastră, putem folosi datele dumneavoastră să vă trimitem oferte despre produsele/serviciile noastre. Vă putem trimite emailuri sau SMS-uri conținând informații generale și tematice despre produsele noastre.Vă puteți răzgândi și vă puteți retrage acordul oricând, fără ca acesta să vă afectează șansele de a primi servicii/produse ulterior.  Retragerea o puteți face prin:

  • Linkul de dezabonare,inclus în emailurile noastre; 
  • Email, scris la contact@designuman.ro, cu rugămintea de dezabonare de la serviciile de marketing. 

3.7. Pentru apărarea intereselor noastre legitime: În situații în care trebuie să ne protejăm drepturile, precum și activitatea noastră comercială, s-ar putea să fie nevoie să transmitem datele dumneavoastră autorităților competente. Astfel de situații pot include dar nu sunt limitate la: 

  • Tentative de fraudă; 
  • Atacuri cibernetice asupra site-ului nostru sau platforma noastră; 
  • Gestionarea a diferitelor tipuri de riscuri. 

Temeiul pentru folosirea datelor dumneavoastră este apărarea legitimă a activităților noastre comerciale și apărarea angajaților și colaboratorilor noștri.  În astfel de situații,  vom lua măsurile necesare să menținem echilibrul între drepturile și interesele noastre și drepturile dumneavoastră  

  1. Cât timp stocăm datele dumneavoastră?

În general, datele dumneavoastră sunt păstrate pe un termen nedeterminat. Puteți cere ștergerea datelor Dumneavoastră oricând și noi vom începe procesul pentru ștergerea datelor.  În cazul unde/în care legislația aplicabila sau interesele legitime o impun, vom păstra anumite informații și ulterior cererii dumneavoastră (ex: pe contractele pe baza cărora am emis factura de plată). 

  1. Cine are acces la datele dumneavoastră cu caracter personal?

După caz, putem oferi acces la, sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal următoarelor persoane/instituții/societăți/organizații: 

  • Furnizorilor de servicii IT;  
  • Furnizorilor de servicii de curierat; 
  • Furnizorilor de servicii de plată online; 
  • Furnizorilor de servicii de marketing. 

În cazul în care legislația ne obliga sau anumite situații în care trebuie să apăram interesele noastre legitime, putem pune la dispoziție anumite date cu caracter personal unor autorități publice. 

  1. Care sunt drepturile dumneavoastră de protecție a datelor cu caracter personal?

Dorim să ne asiguram că sunteți pe deplin conștient de toate drepturile dumneavoastră de protecție a datelor. Fiecare utilizator are dreptul la următoarele: 

Dreptul de acces– Aveți dreptul de a solicita copii ale datelor dumneavoastră personale. Pentru acest serviciu, vă putem percepe o mică taxă. 

Dreptul la rectificare– Aveți dreptul să solicitați corectarea datelor dumneavoastră personale în situația în care considerați că este incorectă. De asemenea, aveți dreptul să solicitați să completăm datele personale pe care le considerați incomplete. 

Dreptul de ștergere– Aveți dreptul să solicitați să ștergem datele dumneavoastră personale, în anumite condiții. Această ștergere nu se poate face în cazuri unde avem nevoie de datele dumneavoastră personale pentru obligațiile noastre legale (facturi, contracte, etc) sau dacă un drept în instanță solicită datele dumneavoastră personale. Vă rugăm să salvați orice date personale importante pentru că ștergerea datelor dumneavoastră personale din sistemul nostru face recuperarea lor ulterioară imposibilă. 

Dreptul de a restricționa prelucrarea – Aveți dreptul să solicitați ca să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră personale, în anumite condiții. 

Dreptul de a se opune prelucrării – Aveți dreptul să faceți obiecții cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către noi, în anumite condiții.  

Dreptul la portabilitatea datelor – Aveți dreptul de a solicita să transferăm datele colectate unei alte organizații sau direct către dumneavoastră, în anumite condiții. 

Dreptul de a depune o plângere–Aveți dreptul să depuneți o plângere la organele potrivite cu referire la folosirea datelor dumneavoastră personale. 

Pentru că luăm identitatea dumneavoastră în serios, acceptăm orice cerere doar în format scris. Unde este posibil, vă rugăm să ne scrieți de pe adresa de email cu care v-ați înregistrat pentru cont sau pe care ați mai folosit-o în comunicările cu noi. Dacă faceți o cerere, avem obligația de a vă răspunde în termen de o lună. Ne rezervăm dreptul de a vă solicita informații suplimentare, astfel încât să vă verificăm identitatea. Dacă doriți să vă exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați la emailul nostru:contact@designuman.ro

  1. Cookies:

7.1. Introducere 

Prezenta Politică privind fișierele cookies se aplică tuturor utilizatorilor paginilor de internet https://designuman.ro informațiile prezentate în continuare au ca scop informarea utilizatorilor acestor pagini de internet cu privire la plasarea, utilizarea și administrarea cookie-urilor de către HD OMNICONSULTING SRL în contextul navigării utilizatorilor pe această pagină de internet. 

7.2. Ce sunt cookie-urile? 

Folosim termenul „cookie”-uri pentru a ne referi la modulele cookie și la tehnologiile similare prin intermediul cărora pot fi colectate informații în mod automat. 

Un „Internet Cookie” (termen cunoscut și sub denumirea de „browser cookie” sau „HTTP cookie” ori „cookie”) reprezintă un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul cărora se accesează internetul. 

Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisă de un web-server către un browser (de ex.: Internet Explorer, Firefox, Chrome). Cookie-urile odată instalate au o durată de existență determinată, rămânând „pasive”, în sensul că nu conțin programe software, viruși sau spyware și nu vor accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului pe al cărui echipament au fost instalate. 

Un cookie este format din două părți: 

  1. numele cookie-ului; 
  2. conținutul sau valoarea cookie-ului. 

Din punct de vedere tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe pagina de internet asociată web-serverului respectiv. 

7.3. Pentru ce scopuri sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet: 

Cookie-urile sunt utilizate pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experiență mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecărui utilizator în parte și anume pentru: 

  • îmbunătățirea utilizării acestei pagini de internet, inclusiv prin identificarea oricăror erori care apar în timpul vizitării/utilizării acesteia de către utilizatori; 
  • furnizarea de statistici anonime cu privire la modul în care este utilizată această pagină de internet către HD OMNICONSULTING SRL., în calitate de deținător al acestei pagini de internet; 
  • anticiparea unor eventuale bunuri care vor fi în viitor puse la dispoziția utilizatorilor prin intermediul acestei pagini de internet, în funcție de serviciile/produsele accesate. 

Pe baza feedback-ului transmis prin cookie-uri în legătură cu modul în care se utilizează această pagină de internet, HD OMNICONSULTING SRL, poate adopta măsuri pentru ca această pagină de internet să fie mai eficientă și mai accesibilă pentru utilizatori. 

Astfel, utilizarea cookie-urilor permite memorarea anumitor setări/preferințe stabilite de către utilizatorii acestei pagini de internet, precum: 

  • limba în care este vizualizată o pagină de internet; 
  • moneda în care se exprimă anumite prețuri sau tarife; 
  • facilitarea accesului în contul utilizatorilor; 
  • postarea comentariilor pe site. 

7.4. Care este durata de viață a cookie-urilor? 

Durata de viață a cookie-urilor poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Există următoarele categorii de cookie-uri care determină și durata de viață a acestora: 

  • Cookie-uri de sesiune – Un „cookie de sesiune” este un cookie care este șters automat când utilizatorul își închide browserul. 
  • Cookie-uri persistente sau fixe – Un „cookie persistent” sau „fix” este un cookie care rămâne stocat în terminalul utilizatorului până când atinge o anumită dată de expirare (care poate fi în câteva minute, zile sau câțiva ani în viitor) sau până la ștergerea acestuia de către utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului. 

7.5. Ce sunt cookie-urile plasate de terți?  

Anumite secțiuni de conținut de pe pagina de internet pot fi furnizate prin intermediul unor terți, adică nu de către HD OMNICONSULTING SRL., caz în care aceste cookie-uri sunt denumite cookie-uri plasate de terți („third party cookie-uri”). 

Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terți: Google Analytics, Facebook. 

7.6. Ce cookie-uri sunt folosite prin intermediul acestei pagini de internet: 

Prin utilizarea/vizitarea paginii de internet pot fi plasate următoarele cookie-uri: 

  1. Cookie-uri de performanță a paginii de internet;
  2. Cookie-uri de analiză a utilizatorilor;
  3. Cookie-uri pentru geotargetting;
  4. Cookie-uri de înregistrare;
  5. Cookie-uri pentru publicitate;
  6. Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate;

Cookie-uri de performanță 

Prin acest tip de cookie-uri sunt memorate preferințele utilizatorului acestei pagini de internet, astfel încât setarea din nou a preferințelor în cazul vizitării ulterioare a paginii de internet nu mai este necesară.  

Cookie-uri de analiză a utilizatorilor 

Aceste cookie-uri ne informează dacă un anumit utilizator al paginii de internet a mai vizitat/utilizat această pagină de internet anterior. Aceste cookie-uri sunt utilizate doar în scopuri statistice. 

Cookie-uri pentru geotargetting 

Aceste cookie-uri sunt utilizate de către un soft care stabilește țara de proveniență a utilizatorului paginii de internet. Vor fi primite aceleași reclame indiferent de limba selectată. 

Cookie-uri pentru înregistrare 

Atunci când vă înregistrați pe acest site, se generează cookie-uri care memorează acest demers. Serverele utilizează aceste cookie-uri pentru a ne arăta contul cu care sunteți înregistrat. De asemenea, utilizarea acestor cookie-uri permite să asociem orice comentariu postat pe pagina de internet cu username-ul contului folosit. În cazul în care nu a fost selectată opțiunea „păstrează-mă înregistrat”, aceste cookie-uri se vor șterge automat la momentul terminării sesiunii de navigare. 

Cookie-uri pentru publicitate 

Aceste cookie-uri permit aflarea vizualizării de către un utilizator a unei reclame online, tipul acesteia și timpul scurs de la momentul vizualizării respectivului mesaj publicitar. Ca atare, astfel de cookie-uri sunt folosite pentru targetarea publicității online. Aceste cookie-uri sunt anonime, stocând informații despre contentul vizualizat, nu și despre utilizatori. 

7.7. Ce tip de informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor? 

Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni care permit recunoașterea browserului. Această pagină de internet recunoaște browserul până când cookie-urile expiră sau sunt șterse. 

7.8. Particularizarea setările browserului în ceea ce privește cookie-urile 

În cazul în care utilizarea cookie-urilor nu este deranjantă iar calculatorul sau echipamentul tehnic utilizat pentru navigarea pe această pagină de internet este folosit doar de către dumneavoastră, pot fi setate termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare. 

În cazul în care calculatorul sau echipamentul tehnic utilizat pentru navigarea pe această pagină de internet este folosit de mai multe persoane, poate fi luată în considerare setarea pentru ștergerea datelor individuale de navigare de fiecare dată când browserul este închis.  

7.9. Cum pot fi oprite cookie-urile? 

Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face această pagină de internet dificil de vizitat, atrăgând după sine limitări ale posibilităților de utilizare ale acesteia. 

Utilizatorii își pot configura browserul să respingă fișierele cookie sau să fie acceptate cookie-uri de la o pagină de internet anume.  

Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări pot fi accesate, ca regulă, în secțiunea „opțiuni” sau în meniul de „preferințe” al browserului tău. 

Totuși, refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va fi adaptată preferințelor și interesele Dumneavoastră, evidențiate prin comportamentul de navigare.  

Pentru a înțelege aceste setări, următoarele linkuri pot fi folositoare: 

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, vă rugăm să vă adresați la contact@designuman.ro.

  1. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate:

Ne rezervăm dreptul de a actualiza această Politică de Confidențialitate în cazul în care este necesar, din cauza schimbărilor legislative sau modificărilor interne ale modului cum procesăm datele cu caracter personal.  În cazul modificării Politicii de Confidențialitate, vom afișa versiunea nouă pe site-ul nostru, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic această Politică de Confidențialitate. Această Politică de Confidențialitate a fost actualizată ultima dată pe data de 09.01.2020

  1. Litigii:

Pentru orice litigiu apărut în legătură cu datele dumneavoastră personale, vom încerca să îl rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu este posibil, cazul revine la instanțelor judecătorești române, și va lua în seama și Termenii și Condițiile găsite pe site-ul nostru, această Politică de Confidențialitate, precum și contractul pe baza căreia a fost emisă factura de plată (după caz). 

În caz de nevoie, puteți apela la instituțiile prezentate la subtitlul „Cum să contactați autoritatea corespunzătoare”.

  1. Cum să ne contactați?

Dacă aveți orice întrebare sau nelămurire legat de procesarea noastră a datelor dumneavoastră cu caracter personal sau dacă ați dori să exercitați drepturile dumneavoastră legat de datele dumneavoastră cu caracter personal, nu ezitați să ne contactați: 

  • Adresa poștală: Bd. Gh. Șincai Nr 14 Bl 11, Sc B, Ap 52, Sector 4, București, ROMANIA
  • Email         contact@designuman.ro
  • Denumire    HD OMNICONSULTING SRL
  • J40/2523/2020 
  • CUI    42300321
  • Tel. 0726700451
  • Persoana contact : Nistor Ioan
  1. Cum să contactați autoritatea corespunzătoare?

În cazul în care doriți să faceți o reclamație sau dacă considerați că noi nu am adresat îngrijorarea dumneavoastră într-un mod satisfăcător, puteți contacta următoarele organizații: 

  • Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru informații: 
  • Adresa poștală: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336,  București, România 
  • Telefon: +40.318.059.211, +40.318.059.212 
  • Emailanspdcp@dataprotection.ro 
  • Sitehttps://www.dataprotection.ro 

Newsletter Design Uman

Abonează-te  pentru a primi știri despre evenimente și cursuri de design uman.

Mulțumesc!

vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a vă confirma expedierea produselor dorite!